2011. november 7., hétfő

Mai hírek, 2011. november 7.

Kovács Renitől

Talán többen is láttátok, hogy a Libri honlapján a Jóslatok hálójában megjelenési dátuma 2011.12.15-ről 2011.11.15-re változott.
Ma megkérdeztem a Kiadónál, hol tart a könyv, hisz még nincs borító.
Azt a felvilágosítást kaptam, hogy a belívek kész vannak, a kiadó leadta a múlt héten a nyomdába, de borító még nincs, így anélkül a novemberi megjelenés elég valószínűtlen.
Nagyon sok borítótervet kaptam tőletek, de nem én döntök, melyik lesz a befutó.
Ha tudtok, gyűjtsetek még olyan képeket, melyeket olcsón meg tud vásárolni a Könyvmolyképző, és amik passzolnak a sztorihoz. Tudom, nem könnyű úgy jó fotót találni, hogy csak homályos elképzeléseitek van a történetről.
Már adtam néhány támpontot: krimi, misztikus, romantikus. fontos szerepe van a pentagrammának, vörös rózsának, számoknak, pókhálónak, rejtvényeknek.
Köszönöm a segítséget.

11 megjegyzés:

  1. Annyira jó!!! Remélem, meglesz a borító is, és tényleg semmi akadálya nem lesz annak, hogy néhány hét múlva kézbe vehessük a könyved!

    VálaszTörlés
  2. Ez a kép pl. nagyon állat, eddig Reni munkái közül talán ez tetszik a legjobban, csak a címet írnám olvashatóbb betűkkel. :-)

    De akkor belevetem magam még én is a keresgélésbe, úgyis gondolkodtam egy új verzión. :-D

    VálaszTörlés
  3. Ugye,milyen rövid lett hirtelen az idő? :)
    Hajrá Diara, Te csodákra vagy képes :)
    Egyébként nem értem,van már ennyi jó borító, miért nem választanak abból...

    VálaszTörlés
  4. Hát, komolyan mondom, talán egy hete néztem, és akkor még december volt.
    Abszolúte nem baj, sőt, úgyis mindjárt végzek a kmm-ekkel, és akkor jöhetsz:D (ördögi nevetés, kézdörzsölés)
    De hogyhogy még nincs borító? A belső részt már leadták nyomdába, a külső meg sehol?
    Mondanám, hogy kit érdekel a borító, a szöveg a lényeg, de igenis fontos a borító, és az eddig összegyűltek között nagyon sok szép és jó és talán passzoló van, bár igaz, még nem tudjuk, hogy mi lesz a történet, de! NOVEMBER 15!! Már csak egy hét!!

    VálaszTörlés
  5. Darolyn,ne is mondd! Tiszta ideg vagyok :)

    VálaszTörlés
  6. Miért? Mitől? Gondolod, jobb lesz, miután megjelent? Szerintem rágni fogod a körmöd, aztán az ujjaid, aztán a karod...:D:D
    Ne izgulj, ne idegeskedj, legyél büszke, mi is azok vagyunk rád! (Ha mondhatok ilyet a többiek nevében. Ha nem, akkor csak a magam neveiben mondom;))

    VálaszTörlés
  7. Csak izgulok, hogy jó legyen a borító. Most már csak ezen aggódhatok:)

    VálaszTörlés
  8. Hát, akkor szurkolok veled, és nem ültetem beléd az ilyen fajta félelmemet, hogy sosem olyan, mint amit gondolunk/szeretnénk... Upsz!;D

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyszerű hír! Talán valamelyij ismerősöm karácsonyra hazautazik és elhozza nekem. Már nagyon vágyom rá, hogy olvashassam. Drukkolok, hogy minél előbb legyen borító. Azon kívül, hogy tiszta ideg vagy, milyen érzés várni, hogy napvilágot lásson a műved?

    VálaszTörlés
  10. Norema, nagyon jó kérdés:)
    Fura érzés. Igazából még el se hiszem, mert csak ücsörgök itt a szobámban, kopácsolok a gépen, és van néhány kedves barátom, aki lelkesen biztat, de akik akkor is mellettem voltak, maikor nem volt biztos ez a megjelenés. szóval majd ha a kezemben lesz... a páromnak csak júniusban mondtam meg. Azt se tudta, hogy írok :D

    VálaszTörlés