2012. december 2., vasárnap

Adventi játék







ADVENTI JÁTÉK- módosított játékszabályzat

1. díj: egy dedikált Jóslatok hálójában
2. díj: Ward Kapzsiság című könyve

Közeleg a karácsony, ezért arra gondoltam, szeretném egyikőtöket megajándékozni a Jóslatok hálójában című könyvem egy dedikált példányával.
Most nem szeretném a vak szerencsére bízni a dolgot és sorsolással eldönteni, hogy ki legyen a nyertes, ezért egy játékot hirdetek.
Kérdéseket fogok feltenni, melyekre a válaszokat nem itt kommentben várom, hanem privát üzenetben facebookon!

Vigyázzatok, ha kiteszitek a választ, egymást, a konkurenciát segítitek. A helyes válaszokat pontokkal fogom értékelni. Az kapja a nyereményt, a dedikált Jóslatok hálójábant, akinek legtöbb pontja lesz a játék végén.
A pontverseny állását a blogomon fogom közölni minden egyes kérdés után.
Összesen 10 kérdéskör lesz december 3- 12 közt, majd 13-án eredményhirdetés, és végül postázom a könyvet, hogy a nyertes a karácsonyfa alá tehesse, illetve ha a győztes el tud jönni december 15-én a KönyvFiesztára, ott átadom a nyereményt.

Második díj: a pontszerzők közt kisorsolom Ward Kapzsiság című könyvét, tehát azoknak is érdemes elkezdeni, folytatni a játékot, akik nem tudják minden kérdésre a választ.

A helyes válaszokat csak a játék végén fogom kiírni, tehát bármikor be lehet kapcsolódni!

Sok sikert!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nem értem ezt a megosztásos dolgot. Blogon kell linket/szöveget megosztani, esetleg facebookon vagy molyon? Jó lenne, ha felhomályosítanál, manapság egy kicsit nehéz a felfogásom, bocsánat.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Hát ö... azt gondoltam, hogy a megosztás szó tipikus facebookos kifejezés, és mivel a bejegyzésben írtam, hogy facebookon lesznek a kérdések..
    jó, a félreértések elkerülése végett beírtam ezt a szót.
    (blogon belinkelünk, molyon karcot írunk? Hmmm?)
    ;)

    VálaszTörlés